今日笑死-3-...第1堂係pe堂...第1堂我就以經比人話...第2堂中文...都係比人話...第3堂英文...都係比人話...第4堂中屎...又係比人話-3-...個吳sir都傻傻地...玩扮人-3-...笑到我死-3-...第5堂...冇比人話la 0.0...10年難得1見xd...就快放學-3-比2個老師1齊話...我又弱能.弱聽.弱視...睇佢地個衰樣都係佢地有...