今日都冇咩野好講...只好講有愛過...比冇愛過好...我是否放棄?...定計續愛佢?有冇人可以講比我知?...我是否好似之前咁樣?...定做返e家的我?...我是否忘記哪件事情?....搵人講比我知...我心真係好亂...都唔知點算好...要怪就只好怪(我.愛情)