早上同左輝少去左我呀ba到食早餐...食完走左去打機...之後肥肥因為要返學我同輝少就去左寶田第7座都同d細佬玩= ="...之後等到肥肥放左學就同佢1齊租單車踩到去屯門碼頭...之後玩左陣水= ="...6-7點幾到返去盈豐比返格單車人地...之後我地就各自返左home