今日勁開心...11點果時同肥肥出左去吉島買3...之後去左屯門碼頭搵萍.儀.文果d去沙灘玩...但係肥肥做左d野...令到儀好嬲...之後佢地就走左去租單車...我同肥肥就走鬼左...之後我去左吉島買3...之後食飯.食完返左home.......