今日因為有活動...so要去禮堂到睇野...但係睇到條友打完鼓時...儀同我講...話如果我識打鼓...萍佢就會收溝-3-...佢地講果時我只係如為佢地只係同我講笑-3-...但係我岩岩知道佢講的野是真的-3-...為在萍佢...我1定會學的-3-...仲有今日小飯同萍打賭....話如果佢過90分就要錫我1淡-3-...如果100分就要錫我2淡-3-...我本身都唔知咩事-3-...係有d好好好好好好好朋友講比我知-3-...佢地叫我咩洗定面等人錫-3-...之後我問佢地咩事...佢地先講話小飯同萍打賭(小飯過在90分xd)...果時我先知到咩事-3-........真係比佢地交到o哂-3-...聽日都唔知點好-3-...(如果你地係我...你地會唔會學打鼓?)...今日都算過得開心ge-3-...但係點解我要比女仔打牙-3-...都係算la...如果e家唔玩多d...下年可能唔會再有機會1齊玩家la...
|