| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
好攪笑∼∼∼  |
今日為左早d番去溫書∼∼又2條友搭的番去∼∼>m<∼∼嗚嗚嗚∼∼之後就去溫左陣∼=o=∼∼之後就走左∼番自己班∼見到迪迪仔睇我地考∼∼之後就哈哈哈∼∼....之後就考∼∼好野∼∼冇一題識∼∼哈哈∼∼之後銀仔好攪笑喇....哈哈∼∼之後就放學∼∼番到去就睇爆旋陀螺∼∼愈睇愈好睇∼∼之後就訓左陣∼∼之後食飯玩電腦沖涼訓教∼∼∼哈哈哈哈∼∼∼
|
| 刊登時間︰2006-01-10 11:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
愛上埋珊瑚海.....  |
今日去到車站∼銀仔話上左車∼∼咁就叫多2個去搭的∼∼之後緊係快過銀仔喇∼∼哈哈∼∼之後就去溫左陣書∼∼溫完就考喇∼∼好野∼∼咩都唔識∼∼∼死喇咁.><∼∼∼之後之後就做喇∼∼做到最後一秒∼∼哈哈∼∼之後就落左去食野∼∼之後miss講左d野比我知∼∼我既目標好彩岩岩達到∼∼哈哈∼∼本身可以再高d架∼∼∼不過....唉∼∼‘又比銀仔高過我=,=∼∼∼之後就多謝小毛毛∼∼^^∼∼∼哈哈∼∼之後就考中作∼∼車∼∼好易姐=,=∼∼做姐一陣就做哂∼∼∼哈哈∼∼之後想訓又訓唔著就係到畫畫∼∼唉.∼∼之後就走喇∼∼番到去就玩電腦∼∼玩左一陣就食飯∼∼食完飯就馬上落去搵華華同芳芳∼∼今日溫數學∼∼唉∼∼今日溫左咁耐都係溫得果4條數∼∼=,=∼∼死得喇咁=,=∼∼之後4點幾就番屋企∼∼番到去就訓教∼∼好累呀∼∼之後就食飯∼∼玩電腦睇電視沖涼訓教等等∼∼@@∼∼∼
今日睇左羅志祥既演唱會∼∼靚仔架都∼歌就唔係幾好∼∼@@∼∼∼ |
| 刊登時間︰2006-01-09 08:37 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 60 | » |  |