T0daY IS
2009 年 1 月 21 日 星期三  |
|
考試完畢=)` |
|
今日係考試既最後一日=]`
我八點就起左身lu`
之後刷牙洗面吃早餐`
食完就出門口`
我今日係用散步既方法黎返學`
竟然刀可以準時到達目的地`
返到去玩左一陣就排隊上Ha11`
上去考中文聆聽`
的聆聽超變態,又快喎`
漏空左小小`
應該冇乜影響既=)
考完小息,落左操場爆籃`
兩個人我抱上去=)
之後自己攞左枝塗果液當籃球甘玩`
最後個蓋爆左._.`
玩完上返課室考電腦`
冇溫過`
考到甘上下個電腦MiSs入黎講吾好漏空的答案||
之後填左的答案`
希望合格喇`
考完放學`
玩左陣食的野返屋企`
返到去牙媽同我講聽日要見家長||
心諗:我甘乖刀要見.的老師真係得閒得濟`
你牙爺丫`
記得留CM牙`
|
| 發表時間::2009-01-21 11:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我要你的Cm哇
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 82 | »
|
|