T0daY IS
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
|
農曆新年=) |
|
今日先寫得黎打B10G`
講番呢個農曆新年喇`
年三十
沖完涼牙爸買叫我買M記`
食M記刀食到我吾想食`
食完牙叔黎左`
佢狂咬我`
於是同佢隻抽`
之後嫲嫲爺爺黎左`
過左冇耐個二姑姐刀黎埋`
佢地緊係開枱打麻雀`
我就好直莫甘係到睇電視`
因為同的細佬有代溝`
每隔兩粒鐘又要去同牙叔部車入錶` \\
過左甘上下細姑姐刀黎埋`
果個大姑姐成八點先黎`
成村人刀等佢`
黎齊就開得飯lu`
的餸好豐富=)`
食完佢地又開枱`
我就玩電腦`
佢地打到十二點幾先散Band`
而嫲嫲爺爺就係到訓`
成一點幾先上牀訓`
大年初一
佢地好早就煮飯`
十點半準時開飯`
大姑姐同佢個仔刀係到`
不過佢牙媽要返工`
所以食完飯就留低個仔係到`
狂係到玩PS2同NDs`
玩到我刀悶`
夜晚又齊齊食飯`
表弟係到訓`
同佢睇埋食神就訓左`
年初二
姑姐佢地黎拜年`
又係時候討利是lu`
等多陣牙叔黎左`
終於吾使幫佢入錶1u`
到左三點半一齊出門口睇 家有喜事`
行到去岩岩好入得`
果套刀吾係好好笑姐`
套野狂係到溝女溝仔`
個小敏好靚女唷=)
睇完返去食飯``
食完佢地又做只定動作`
個只定動作就係打麻雀`
而我就同佢地玩Un0`
吾知點解我贏得果幾盤`
十二點佢地就回家了`
我睇埋夜晚套野就訓lu`
年初三
無咩特別`
初四
無無聊聊
無所事事
懶懶惰惰
勤勤力力甘做左份英文作文`
懶懶惰惰甘訓教教`
EDN∼
最後祝大家心想事成`
|
| 發表時間::2009-01-29 11:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我要你的Cm哇
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 82 | »
|
|