T0daY IS
                    2009 年 2 月 3 日  星期二  晴天
 
萬歲=)
 

今日遲到`忽
較左鬧鐘七點之後禁停左||

以最快既速度換杉`
之後出門口`
遲左幾分鐘咋/__\
又要寫名`
上到去第一堂上數學堂`悶悶

第二堂中文`派寫作卷=)
好開心牙`全班又兩個第一`
而其中一個係我`
哈哈好開心牙`
有81.5分=)
中文堂完左就小息
`
落左去打波波`
完左到科學堂`
又派卷=)`
成積好滿意牙`
滿分係120分`
我囉到102分`
不黃我甘努力溫書`
終於有成果喇`

之後係綜人堂`
超悶`
上完1unCh`
打左陣波波食飯`
1unCh之後音樂堂`
係課室上`
教音符/__\
之後又英文堂
個魔鬼MiSs發火發足成堂`
放學落左校務處買體溫卡`
成一蚊張...凸
之後番屋企`
食左的野就訓教`

一訓訓到七點.\/.
吾知點解訓完之後刀好火`
END`
CM p1z`

::2009-02-03 11:03 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

Cm



kevin1233
暱稱: -`×♥牙培<3''
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 302
今日人氣: 2
累積人氣: 6660