T0daY IS
2009 年 2 月 3 日 星期二  |
|
萬歲=) |
|
今日遲到`忽
較左鬧鐘七點之後禁停左||
以最快既速度換杉`
之後出門口`
遲左幾分鐘咋/__\
又要寫名`
上到去第一堂上數學堂`悶悶
第二堂中文`派寫作卷=)
好開心牙`全班又兩個第一`
而其中一個係我`
哈哈好開心牙`
有81.5分=)
中文堂完左就小息`
落左去打波波`
完左到科學堂`
又派卷=)`
成積好滿意牙`
滿分係120分`
我囉到102分`
不黃我甘努力溫書`
終於有成果喇`
之後係綜人堂`
超悶`
上完1unCh`
打左陣波波食飯`
1unCh之後音樂堂`
係課室上`
教音符/__\
之後又英文堂
個魔鬼MiSs發火發足成堂`
放學落左校務處買體溫卡`
成一蚊張...凸
之後番屋企`
食左的野就訓教`
一訓訓到七點.\/.
吾知點解訓完之後刀好火`
END`
CM p1z`
|
| 發表時間::2009-02-03 11:03 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
我要你的Cm哇
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 82 | »
|
|