唉...過多廿幾日,就要同一齊左6年既fds分開~冇得一齊返學.今日去左畢業典禮,悶到爆呀~!個台d人一路講,我一路zzz...最後5點返到屋企.although呢個畢業典禮好悶,but呢個可能係我地6年級所有人最後2次一齊啦~希望我地都會記得大家..永遠永遠....................