哇~學校d舨球場好廢呀~
d水平線傾斜20度角起碼~d地仲要廢到嘔
打左一陣已經冇興趣打~仲要我5點先走得.....
跟住咪睇呀sir同miss打波~笑到我死死下~~呵呵
我係呢度聲明~~~我以後一定唔會係學校放學打波
今日返到學校係度做功課~冇計喇~咁多做唔曬呀嘛~
=v=""
跟住上科學堂~超好玩~其實好無聊-__-
佢仲要遲放4個志~不過算喇~我大方~
跟住我放學係石抬做功課~好好玩~~成班係度一路做功課一路玩~
哈哈~~