今日同呀妹佢地出黎~點知冇喇喇同埋廢希出黎
係海賓勁悶~大家吹下水~講下係學校有咩事喇~
講講下都講到十點幾~跟住咪返返去富善商場買d野食下~
跟住呀妹送左份禮物俾我耶~呵呵~{非常開心}
成日都默書~佢想點呀?又有test~中西史~科學~中英文~數學~連普通話都要.....
日日都係咁過~不過好彩日日都有一堂可以俾我訓教姐~
真係慘絕人還....