琴日上左體育堂~係度踢波囉-__-"
跟住唔小心做埋級社足球正選~真係好可惜呀~
跟住放學又係去見訓導主任囉~又俾佢捉住左~真係好可惜~邊個叫我咁乖= . = v
放左之後去返籃球~~所有分都係我入~我d隊友都冇入.....真係好可惜-__-"
放左學之後隻手爆痛~又踢波又打波~hihi地~後日又同我呀哥去桌球城篤波喇~真係開心~^3^
今日同呀哥返沐恩教會~聽佢講野講成粒鐘~不過都唔算悶既~明白左好多道理喇~
返完教會去桌球城篤波~完來我篤波咁有天份~有成二十幾度(分)~下次約埋班FD去打先~哈~
跟住去左聚寶食飯~真係好味{回味無窮}
跟住返返沐恩打波~同沐恩d人挑機~真係好勁~超好玩~玩完就返屋企打機喇緊係~