今日返團契~有個唔知咩博士黎左~佢講野都幾好笑既~但係好可惜我始終都係訓左.......
佢話佢自己研究左條問題研究左30年~都唔知係咪...
跟住舉手決志~我舉左手耶~希望我可以改過喇~~努力努力XDDD
我其實都好想睇達文西密碼講咩~有冇人可以借本書俾我
之後放學果陣行行下見到我呀哥~咪同佢一齊返屋企囉~
今日係屋企爆悶呀~~今朝返學校練田徑~熱到死死下~
跟住返到屋企補習~補左半個鐘= . =好彩我呀哥補左好耐~如果唔係我有排補XD
跟住咪打機囉~打到好悶~唔想再打~悶悶悶悶~
聽日教會好似有聖餐~悶到死-__-~聽日又去篤波lo~~又係我表演既時候~哈哈~~