今日又係去咩馬安山郊野公園囉~~廢廢地咁喇-_-"
我都冇可否認~通常d班會旅行係無聊~成日係果度行黎行去~周圍企下咁~
跟住咪係果度玩咩班會遊戲~未免fit得際..........
終於返到學校~因為我眼訓既關係~返左屋企睡覺~zzzzzz~本來諗住打波既~因為學校唔俾借波~冇計~
今日真係好可惜~一日既光陰就咁度過左
今日去左沐恩教會~~係神面前認罪~個心舒服左好多耶.......個feel真係fit到爆~
跟住去篤波~~有17度~入左超多球~真係好可惜呀~~但係都係輸左俾我呀哥~
之後返沐恩
打波~打打下隻手同隻腳爆痛~跟住冇打~~返左黎屋企打機算.....