今日好慘啊
有2樣Quiz+中文默書
做死我咩
中文maybe 75分la~
Eng 都幾難wo~
不過有題作句
A** fell in love withF*****
大家都知係咩la^^
Ls還ok
數學唔使上
代價係要do 12條數
xxx
有人又話好憎我wo~
不過又無野la~
感情問題真係好煩ga~
所以大家好自為自知a
HaHa~
終於上得番qooza la~
今日只想要番個筆袋!
IS堂要quiz
成121條
做死X_X
Math悶~
Eng狂講吹水~
lunch time之後
上番來見到2m班勁多人
不過我就唔係好知咩野事??
1:40返班房
有人問我
"果個黑白色的野係唔係你ga?"
ha.......真係我個筆袋wo~
勁happy
(鬆口氣~)
放學又同班人走
返到屋企有人狂打phone比我
唉~
唉
今日Biot堂唔見咗個筆袋
個筆袋係黑白色ga
請各位好心人士
幫手塭下la
唔該晒!
Aloha 88la~
你知我是誰@唔知做緊咩
HaHa(today i find it la~24/10)
中文知道同Roy一組
唔知有無勝算呢?
H.E and Eng
zzzzzzzzzz
LE都好x悶
Lunch time
食屎狗話要食(辣麵)
笑死
Wilson仲倒哂RoyD野
無得飲
慘~
Ls堂Quiz18分
高過某人
(不過都要多得你D貼士)
放學又比人x
無奈x_x~
今天好悶
收左成三封信咁多.....
科學堂要quiz
不過頂哂都係合格....
Math quiz唔係咁好
不過都保持長合格記錄
算係咁
Eng
默書都有進步
小息個時,
Nicole見到對面有個啊婆
佢勁大聲講
'啊婆你撞聾啊?'
個啊婆好似唔知做緊咩
左see右see
笑死我la~
電腦堂好悶
放學見到某D野
唔知講唔講得呢????