(今日補回)
一大早走左去睇戲
'寶貝計劃"
還好看
勁好笑
個B都幾得意
看完後
死Amy叫我向某某人咩la~
我無答佢
跟住做D無聊野
悶~
晚上睇女皇
個仔死得好x
我唔知點解有D暈+肚痛
結果睇完女皇就睡覺
zzz.........
你知我是誰@唔知做緊咩
10月6日~
中秋節+有人生日
今日有兩堂唔使上
爽~
科學又唔使對住個校工
正爆~
不過整x左Bennie副野
要陪錢>_<
今日睇到deborah同Joey好番
原來Joey講左一句野
好sweet ar~
放學去buy戲飛
結果我pay哂D錢
Teresa生日就算
但係點解會pay Amy個張呢?
奇怪~
叫Nicky睇佢話唔睇
我請
佢有死都要睇
叫佢buy個張飛又唔去
算~(唔好話我扁心ar~)
祝你生日快樂!!
Aloha!!
see我的頭像ar~
Today都係咁悶
上科學時
條新黎既teacher
成個校工咁
結果都同校工無咩分別
明明我地分哂組
佢又要我地分多次
搞到我地無得 do experiment
去死la~
今日數學堂
D quiz 都幾難ar
haha
電腦考個D野都唔識
不過我都偷玩呢
放學都係做功課
悶
今日你都冇點睬我
不過你handbook幅相都幾好ar
Today好悶ar
無野好做
不斷地打機
and 睇電視
原來唔返學都可以好悶
睇日返學
又可以見到你la~
咁快有過左一個月la
今日我兩個表弟come左我屋企play
好開心
我地一齊打機!
At Night
我同一大班親戚去科大食野(唔知點解go果度eat)
D野都唔錯ar~
返到屋企
當然係睇(女皇)la
結局都幾sad
不過最搞笑係有人話
"我生個仔or女都要叫做真矢!!!"
笑到我look地ar~
唔知有沒人like和美個啊媽
向人示愛呢??
88la~