| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
DDsaD WHERE IS THE HAHA POINT!?!!!  |
分類: 未分類 |
好耐冇打呢個 T.T 今天 今天...今天.........今天真的...靠 萬5蚊不見了>.<
EVA KYO信2比賽 8強退出 落敗NIF 5正選 都過20碎~.~ 要返工 逐一告別信長 隊友們 即使雙隔港澳 但感覺都好似系同一間網吧..
團長 偉 都因為要返工 以後都好少時間一齊玩了。不過唔怕la 得閒咪再一齊玩^^ 。 ~.~
冇法了~ 唯有重組 新團 尋找新力軍 但要去到佢地個合作性 還有一段距離。
新隊友 aR.T man-__- 東 asd 我相信 可以做到菜家軍的效果>.<
今天5點起身 見到1比0 很開心 6點 2比1 真系o左嘴1個鐘 不停睇replay 只覺得 萬事俱備 只欠東風 。
同T仔 計劃開團大計 搵到人選 等新團長傻HI 食冰撚MAN 返黎 就OK ~.~
8點返左黎 佢話成隊去花團- - ME超不爽 花團 hk冠軍 點解要入呢d 佢地仲唔夠勁? 我地個團咪又系由冇人識 打到冇人唔識 我唔會同意.. 佢唔開 我開 ...團名 EVA~!
希望3打3 唔會咁7 不過冇現金~.~
食飯睇老虎王..kai到扑街~10點 玩左兩場團 5個一齊發功 果然唔同d 呵 破快攻 gd~! e+12點 30分。好 努力GG~! 下年 NiF we will GG you !
don't~~~~~don't go away。
|
| 發表時間:2009-08-10 12:27 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 69 | »
|
|