| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
2009-09-26  |
分類: 未分類 |
尋晚睇完電視就訓 唔記得幾點了 今朝11點am起身 發現 tony去左露營 。 冇人煮飯我食今天 有d唔慣 2點先落街買野咬 。
d人病曬 冇玩信長了 同d團友玩d守城 守1守就大半天 玩到7點 食左兩個月餅 今晚應該唔駛食飯 。
唉~好悶 就黎變毒撚 打機都唔想打 =.= 好開心 岩岩听左dog 毛 葛電話 啊 jin過左黎澳門 yoyoman lo仲以為24小時都唔駛出街 等陣過去文化中心睇show yoyoMan lor
唔講la 好似玩過山車咁葛心情 唔駛變毒撚了 mc jin yoyoyo
|
| 發表時間:2009-09-26 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 69 | »
|
|