| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
西瓜輝木奶偉香蕉豪葡萄賓係拖one打雞  |
分類: 未分類 |
<---gd
今天星期一 1出門口就感覺今天特別悶熱 7點50分就要返去升旗 好才冇俾人捉~_~ 。
朝早我都系發現呢班好有問題 永遠系少左d好重要葛野 。很開心 咁又12點30分 走人~
下午返到去 武術班真系爽yy 條腿好爽yy 見人地d班 1邊舞刀 另1邊弄劍 另1邊玩真人快打 散打很可怕 條友俾人打到流鼻血。
唉 放左學又返屋企 tony傻眼 訓左陣 玩團戰 感覺ME很神 可能人家廢 呵呵。
明天有信長玩 唔駛俾機錢架BO 爽YY。
系咁先 玩埋訓 GD NIGHT。
|
| 發表時間:2009-09-07 08:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 69 | »
|
|