| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
I can"t find the haha point .  |
分類: 未分類 |
=.= <----開心。 今日星期6 放假想返學 返學1放假 就特靈別kai心 。
今年應該是最多體育堂的1年吧 。 上每一節 還是很愉快葛。 但 。
過去的1~5 飽受心靈上的侮辱 冇計 1對 就對足3年 3年 話長唔長 話粗唔粗 小不忍則亂 大謀 。
尋晚12點訓 今天12點起身 起身沖涼 食飯 睇tony玩團 好想挑佢玩場 1邊玩 1邊用電話同隊友講野 用skype la 7咕6 。
樓上條友打比me 他說他的狗 生了狗兒 問我要不要 給我弟弟听到了 弟弟很想要 我覺得養一隻狗兒不是1件簡單的事 。
我也問過爸爸 他說 最好唔好養 。 我想了很狗 決定要試一試 不過是要讓弟弟照顧牠 。
下午4點 出左去奧運城 過ation 仲玩b板 s板 新板la out day西 10點30分 和狗毛 香蕉輝 去打冰爐 。
3個人唔打得邊爐咩? 原來蘋果輝 生日喎 真系唔講都唔靈知 12點鐘後佢玩靈曬 拍緊殺破狼? 跟住過了遊界 李庭 班kai子都系度 kai左陣 2點 回了家 。
想訓教架 又俾人叫左去玩團 次次都話差我1個 唔玩唔得 下次開機 唔撚開msn同你講 3點32分。
只望平淡高中生涯
|
| 發表時間:2009-09-13 03:34 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 69 | »
|
|