有聲音?! 仲有聲音?! 呢d行為真系唔要得 。
尋晚睇電視有鬼片 睇完 唔記得左片名=.=" 睇到差唔多5點先訓 今朝10點 同基哥落左浸信打波 成個人散左。
返到屋企 沖涼 老媽又唔俾我再訓教 要食飯先 食左飯 1點30分 又吹人玩信長 約左人地團 玩10場制 老闆啊 就咁玩到9點pm 。
9點30分 過了遊界搵香腸fai =.= 哇靠 哥部好似老虎機咁既野 有bug 笑 。 1點 返到屋企 又黎信長 救撚命 玩到訓著我就黎 1直玩 1直打呢個blog lor e+ gd?
5點了已經 又唔知訓唔訓好了 唉 俾人gg埋訓教算 5點13分。
http://www26.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=8409776&extra=page%3D6&page=1 <- d人熟讀 ?