嗯嗯 e+2點50分了 zd1
尋晚6點am訓教 哎 4點30pm 起身 去上堂 返到黎home都6點 1開msn 有人+me入m群 小學m群來~_~
哇~唔知幾耐世紀d人。 小學d同學 e+我好多都只系記得樣 唔記得名~_~ 唉 但系系m群傾返 我記返起佢地把聲..
連自已哥時讀咩班都唔記得~_~ 。 6年級又唔細 又唔大咁 原來個個都知道好多野 但系唔講出黎 e+講曬出黎 ha當笑話咁听
諗返起小學d變態野 e+個個都大個左少少 拎返出黎講 又唔同體會~_~
搵左幾本先搵返張畢業相 逐個逐個人仔咁睇 先記返起d名 原來畢業相咁有用><
有小學同學玩信長bo 笑 sm下佢都好 有小學同學打波架bo 俾佢sm下都好。
一直系咁傾傾 傾到打曬交叉 我都未知究竟邊個整呢個群出黎。 系肥進 睇唔出~_~
黠解要整呢個群出來 我都唔知多謝你好 定屌實你好 out起我開心既回憶 out起我不爽的回憶。
今晚食左3碗足 benwong624 話去踢波架麻 我咪諗住飽肚d 食左佢先話 踢完 就走
3碗足都冇咩問題 但系 +多3隻半生熟既街蛋 help 實肚痛 睇幾時~_~
听日話同個小學同學仔 出來打波=.= 唔知會點~,~
听日先算 3點2實4分
當天我倆滿懷熱血說的諾言 如今卻只是笑話