| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
Kai子  |
分類: 未分類 |
哎~好眼訓前晚玩到5點am先訓,尋晚benson哥又叫我3:30 am 起身玩信長..佢放學要返大6,因為佢屋企系大6,不過系澳門讀書,佢學校好多野做,好多野要溫,so佢老媽子都冇咩俾佢開機玩,有時星期六日都冇得外出,不過佢有時都會同我打通霄機,唔返大6訓,今次佢可能又受唔住壓力同埋引誘,先叫我咁夜起身打機架姐...見佢咁可憐,有乜可能拒絕佢..咪同佢玩左兩場lo..搞到今朝返學,呆一堂,訓一堂,英文堂要分組,我哥組4個女仔,得我一個男,有女傾下計,諗住冇咁眼訓,點知4個女仔好似中左毒咁,訓q曬,得我冇訓,公民堂,有假雞先,定有假雞蛋先?!?!?! 孝 全 哥,你系得既! 下午體育跳繩都暈暈地,電腦個miss教開h班?!?.....你~......吓~?....唉......你食卵事la! fai少又差dd同佢再嘈過..差1節爆數..一定要沉住氣..忍住!!!e+同佢嘈..姐系做傻事..升班緊要!
頂唔順~訓覺去.
|
| 發表時間:2009-03-04 12:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
|