| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
笑。﹏。  |
分類: 未分類 |
下午3:30起身 ...教左鬧鐘都起唔到身...BenW又挂住溝女唔去...so冇去子皮屋企玩綠茶...起身整左個面食..呀媽就起身,話今晚冇人煮飯食..吧爸又要返工,
so俾左300蚊比我.叫我同細佬上大6剪草..順便食埋飯先返落黎......剪左頭髮之後.葛瘋狂串嘴搞事細佬就話要去買魚仔..ok 買lo 買飽佢! 行到去..又問我..
e+咁凍..d魚仔會唔會凍死架? 個老板娘就答佢...老板娘:只要俾多d耐性..同埋多d陪d魚仔..d魚仔就會覺得溫暖..咁就唔會凍死...我呆尻左..買左28條好細條既魚仔
屋企本身就有4條魚..不過買返黎哥d太細條...驚d大魚食左佢地..so又要分開養..麻高煩..買左魚仔之後..見到有老鼠仔賣..又汁返兩隻..老細話全部8蚊..最入哥d就12蚊
我細佬揀左隻.俾個老細睇..個 老細話:呢隻幫人養住炸..唔賣架..呢隻個品種叫奶茶...50蚊一隻架!除左呢隻之外其他都冇問題~! 我又呆尻左..我表姐之前都有俾過兩隻我養.個籠仲系屋企.不過d老鼠仔就丁左.唔駛買多個籠..好才....最後都系買左兩隻老鼠.根住求其搵間野食飯..
去左間嘉苑食..幾好味.唔錯16塊一個飯..不過收銀方式有點問題..你要搵到位先..再去櫃檯到講你要d咩..哥度直接俾錢.俾左錢就會俾兩張單你.1張俾個waiter..1張放系自己張枱..咁等陣就會有人拎野過黎..咁我咪去櫃檯落單lo..根住就听同櫃檯個服務生同我前面個男人講..先生你搵到位未.搵到位先黎叫野食la
個男人就話..我得1個人搵到位又點姐? 搵到位一起身黎排隊叫野食..個位咪俾人坐左lo..個服務生冇聲出......諗下諗下..個男人又講得岩...根住就回家了...返到去BenW打俾我.問我駛唔駛印歷史.听日測BO..我都唔記得左TIM>.<
我呢排好卵鐘意返學..溫習去~
|
| 發表時間:2009-03-08 11:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
|