| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
笑。  |
分類: 未分類 |
今朝 落雨大 ,水浸街,呀哥擔柴上街賣,呀嫂出街著花鞋 落雨真系好好訓..今朝d雨一停 先清醒....先諗起...要起身返學呀今日..唉~又遲到
上堂哥陣超眼訓..不過科學要測驗... 諗住睇下泳兒姐..再睇下TeNg哥 應該有50分既...點知...泳兒姐諗住交白卷..不動筆啊~~ 唉~~咁就死火la 如何是好!?...咪唯有睇TeNg哥lor...希望有30分la ~.~
中午放學 要去整哥d特區護照手續麻 去女行 so遲左食luch 搞到要系學校食luch 好似好怪咁~.~ 好飽 仲同彬爺 TeNg哥 fai少打波...仲要打到打靠咁 笑死~你拉我先架lor ~!!! ha唔想講 累~
根住電腦x2 爽死我咩 電腦上一段唔及格啊 好才今次有9毛哥提水 so 97fun 正 ~ 多謝9毛哥 听朝一定請你飲野。班入面d女生話我qooza個頭像好好笑 ?.?
<--------------------喂 我吾覺有吾妥 正常得黎帶點帥氣 Kai
放學去左王國玩....超 話曬曾經一場同學仔bo唔駛咁既? 咁cool做咩?! 去左打波..... 哇 系落就落大d麻 冇feel
根字回家玩dj oline 教到1440x900 d畫質同墨香 又差唔多bo 0.0 正 超令 根字有人叫我玩信長 又要同d炮嘴台灣佬玩 對面兩個香港 三件台灣 ok 你勁 你咪串lo 駛唔駛串到 成場露出下體呀? 好! 換人同佢地再打多場 咪又系冇聲出 on j 火都黎撚埋
1點了 訓教去。
|
| 發表時間:2009-03-25 01:03 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 69 | »
|
|