| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
sOrRY  |
分類: 未分類 |
朝早家政堂葛miss請全班食糖..太好人了..中午放學去玩打鼓機...e+想過A字頭..不過第一級都過唔到...頹
下午地理堂個MISs返黎了...原來病左 ..e+好返就好了。
放學同Fai少 去BeNw屋企玩斗地主...Fai少 太強~ 嗚人影分身打飛機之術 黃sir..夠鐘跳樓汁電話了 自來也打飛機 笑到冇力。
今日真系好卵頹廢..好唔kai心 咩事唔開心呀!? 咩都唔想理.....唔撚想理...咁既狀態..返到學校..算唔錯..早d訓先..明天會更好 靠~!
就系欣賞你呢種性格
|
| 發表時間:2009-03-12 10:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 69 | »
|
|