| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
情人節  |
分類: 未分類 |
尋晚冇打blog 可能太累....返到屋企....涼到未沖就昏迷左..最後既記憶...就系見到張床
6:30pm 左右 老母and老豆話要上大6食飯.
上左去..買左d瓜瓜菜菜 豬豬肉肉..發現了一個共通點....就系 賣瓜d人個樣就會好似d瓜咁....賣豬肉d人 就好似隻豬咁...可能太累 錯覺*.*”
買左野~去味千食..ok既 不過好似 貨不對板的樣子 算吧 食得kai心 就好了
幾歲呀 加加埋埋 80歲都黎 老未 老豆都有情人節 真系kaikai地 。。。
食左野 睇左陣野 買左d野 就返屋企了 返到去都差唔多10點 訓左..睇唔到tvB火影 哭~.~
|
| 發表時間:2009-03-15 11:46 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 69 | »
|
|