| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
能不能給我一首歌的時間  |
分類: 未分類 |
尋晚沖涼 食左飯 8點30 就訓左了。點解咁早訓? 我都唔知 可能太開心。 唔想諗咁多 一訓 訓到7點50分 起身返學 幾好。訓左11個半鐘 唔錯~唔錯
今日好開心 正~ 朝早d堂 全部訓覺 我唔明 都已經咁早訓 上堂都系想訓覺 習慣掛~ d堂悶掛~ 最後尾哥兩堂 yoyo鳳冇返 唉~傷心~.~ 我地拎葛敵風 隻野玩 幾搞笑。偷薄~ 笑 fai少同Benw今日笑我頂入自己龍門 愚人節掛 唉 ~ 我有咩可以講~
下午原來系 PISA 測驗 我仲以為PIZZA tim 我重覆咁講 pisa pizza pisa pizza 又俾人話我膠到沒法膠 愚人節? 放學玩打鼓機 睇fai少玩 就覺得好撚7易 不過自已打就 o嘴 唉~ Fai今日早返屋企 so我又去玩波仔
又有人挑我團 講埋俾佢听 澳門新春杯第一 unique 佢都系要挑 又要win50 ? ~.~ 是但la 今日玩 都俾團友屌到喊 冇哥種好熱既感覺 點玩都唔會勁 冇心情~ so 直接走場 ~.~v 第一次玩團戰 自己禁走場 好好紀念下。
返到屋企 又俾細佬屌 話我偷佢head風s 用下駛死咩 傻葛 驚打死佢炸 等佢大個少少先 e+忍尻佢
愚人節 其實應該系個好開心既日子黎 d人吹水嚇下你 咪又系想你笑一笑 笑o笑
^^
哇 打完blog 兩隻龜一齊用好串既眼神啤住我 強桿~ 。~。 。~。
|
| 發表時間:2009-04-01 10:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 69 | »
|
|