尋晚2點訓~ 今朝7點35分起身 和fai少去做聖事 。
返到學校 好累~ 數學堂個代課miss 上埋今堂 就走了~so最後一堂同我地玩看圖估人名 。
搞事~ 玩左1張 先知~ 原來個miss 冇正確答案系手..俾佢玩死~.~
9型人格 唔駛睇內容都知 我系助人型 我是2號最強輔手 神輔is me not " 神父
下午 英文堂..我其實跟本唔知哥張系測驗卷黎 so訓左10分鐘左右 ...
再起身睇下 做咩個個都咁勤力? 先知系測驗黎 不過見到TeNg哥仲做緊part one 玩左陣手雞 佢就做完 抄抄抄~ gg 應該有40分既~.~ 驚唔夠分...下次努力 ^-^
放學有足球比賽 輸3比4 靠~ 叫左個超級無敵爛口雯 咪黎 次次佢黎睇親 都輸波 黎3次 輸足3次 一唔黎 就贏左場 哎唉~~~
根住就去左潮國 玩左陣 fai少火氣十足 雖然我冇落場 不過輸得咁唔抵 我都有點兒不爽 。、
諗住去打波架...不過諗下諗下 算了 唔想再玩小朋友齊打交oline 。
沖涼 dinner 好飽lo 下次咪買咁大條la 老豆唔系度 食唔曬 又要我食埋佢 保持笑容 四萬 。
團戰 對面斷線 話尻我地場主玩野 你冇諗野下化? 約左佢地d垃圾 听晚9點半 玩多場團 唔殺到佢喊 我切 ~!
眼訓~ 訓教去~