| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
夠做過來~  |
分類: 未分類 |
奸天 fai少唔舒服 朝早冇返學 。 so早上7點50分先起身..尋日下午葛體育堂 做掌上壓 做到我狗咁~.~ 今朝起身 卡住左 卡字~卡字啊~~! 上半身癱瘓。
朝早d堂 .... 英文堂要 大廿落que me同TeNg哥一組 好才記得d對白姐...視覺堂...整下整下 唉~能力問題 。 是但整隻杯仔算..~.~
葡文堂 都講明 咪題測驗 肥超仲要威 如果個miss行返出去拎卷... 淹左肥超都有份~ 數學堂 教d野 好低b.. so 成堂系度玩手雞 玩Crazyshop平 幾正隻game 唔錯~
下午 排返d中文測驗 未排之前 腳br雯對我say 你係唔係都唔及格架la~! 。 好才姐 剛剛好52.5fun 本校 50分系及格線- - 不過br雯就肥佬左 呵~笑死我lOr e-e
週會堂听講座 咩乘 "性、追擊 原來個肥佬教授黎 真系人不可以貌相~ 佢講d野有piont得黎又風趣 佢葛 ppt 令me熱血廢騰 還認識了不少正確的性觀念 唔錯~nice~!
一放學fai少和子皮在學校睇波 me同彬爺 玩左陣 就歸家。 返左去訓覺 8點吧 食野 。 跟字down左拳皇2002玩下 團戰 lun say 垃圾團當然睇第一唔順眼 吠到累 佢自然會收聲。
超煩~ e+禾濕佢地都有味。 罵戰多左 打字快左.. 去訓教lu e+2點半 gdnight。
|
| 發表時間:2009-04-25 02:28 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 69 | »
|
|