今天早上 TeNg哥冇返學。 仲叫我幫佢買早餐 好才唔記得左姐。
星期二d堂 ...第一堂 數學堂 悶到你失去鬥志為止 第二堂 now到你投降為止
第三堂 英文 先正常返少少 kai~ 公民堂 子皮就咁俾返件外套我 個on9 now老 sir 自己拎左件衫 俾佢搵到2包in
子皮 一個咩曬 根住個now老 俾張a4紙我地 叫我地寫發生咩事。 我就咁寫 凍咪借3 俾佢著 佢又要屌7我 又問我咩態度
佢大聲過我lor 跟住寫返中文俾佢睇 佢又要搵野黎嘈 我咪直接系教員室屌7佢 跟住yoyo鳳就入左黎。
以後中文堂 我箏尻大隻眼望撚住佢听書 佢實玩野整到我唔及格
當我lulu? 升左班 先屌7你~ 你最好咪卵亂尼 唔系一定收你皮 琴你旗
放學去左整身份証 量身高 量到179cm 我咪問下個姐姐可唔可以寫180cm 好睇d麻 佢say: 要真實資料嫁 ha..你book遲兩日可能就 180 la。
中午餐飯真系...用正常人食飯一半既時間 食兩個正常人食飯既份量。返到去上體育堂 好才行2個圈 就自由活動...
一放學 即刻飛奔返home 燒碟 燒左咪去圖書館俾個黃小姐lo..原來黃小姐都好串嘴下=.=" 仲以為佢好nice架tim。
根字咪睇佢地踢波 潮國 回家 老媽chi 學人整 焗雞 話要焗30分鐘 焗完出黎 發現唔似樣 原來未遇熱個爐 kai得很~不過都幾好味。
團戰 e+又多左個m群 得5個人既m群 lun話要分組 5人一組練默契 分左4組 2組去台灣區招團 2組去港澳 玩左3場 3場都win唔系默唔默契問題.系技術問題~.~ 哎
1點52分am 今天很bu爽。