| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
駛hi理我咩feel  |
分類: 未分類 |
返到去 好精神架 發現了一個好重要葛事情 down。 公藝 索粉 好high。 葡文堂 唔知佢up乜卵春代子 數學 葛miss冇返...
下午遲到 地理堂 滿人生哲理的樣子 音樂堂 miss你返鄉下夠鐘姦田架la bo 我系好頹 今日天氣很正 。
放學lu 咁7早放學 搞到我無所是事 諗住留系 學校睇足球比賽算數 不過彬爺咁有沖動想打波 去吧~ 冇問題 TeNg哥你真是天做之材。
7點都未夠 返到屋企 沖涼 又開墨香玩 見到隻nowb之 我就有頹廢感覺 玩了很久 俾人召喚去打團 俾隊友屌到粒聲都冇 一爆左大本 細佬就入黎叫我食飯 。
一出房 自動拎野走左入去沖涼...沖完 先記得 返黎哥陣咪沖過lOr.. on卵9.. 浪費地球資源 。
食左飯 繼續墨香 墨到2個鐘前 ture 又挑滅團戰 今次...我都有份打 可惜今天勁手殘...好彩還有BaiDi的強桿組合~.~ 正信道雪jj丹魚忠勝
老未個2家姐病左 老豆 老未 都去了看她 e+還未返來.. 繼續墨香 听朝見
駛hi理我咩feel
|
| 發表時間:2009-05-05 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 69 | »
|
|