| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 2 日 星期六  |
看小我 我便超進化給你看~  |
分類: 未分類 |
尋晚 9點pm 同TeNg 哥 上松山踢波 好累~ 踢完諗住去星網打機打到5點再去睇日出麻 不過都冇去 返到屋企 沖左涼 就 進入昏迷狀態。
12點半 起床食東西 同BenW 狗毛 +肥FonG. 玩左2場信長 呵 d路人輕度弱智 " 冇壓力 ! 4點半 就和Fai 出去潮國打機 跟字返學校踢波 = = 踢左陣 。
7點 就回家 玩左場團 食晚飯 又上松山 踢波 一開波 踢左陣 唯一 一個波都 碌埋落山 ..........
5~6個人的搵波搜索隊 開曬閃光燈 落山 搵波 我都搵唔到0.0 好才d大叔黎到 先有波踢 不過d大叔真系好銀7大隻。
12點左右下山 回家 整面食 呵 天氣好?? 等陣又話去睇日出 起到身 就去lOr' 。
日踢夜踢 听朝又話上松山 呢排兄踢波挂。 屌拿星 剛剛諗住打gd night 就俾人叫打團 打到睇日出 算撚數。 cu
超 進 化
|
| 發表時間:2009-05-02 01:54 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 69 | »
|
|