| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
擇日痛苦 ╭ξ‵、╯is ok?  |
分類: 未分類 |
今天早上fai冇返學 諗住佢打俾我麻..又遲到 。
星期二朝早d堂 雖然冇變 一樣咁悶 不過我沒訓覺。 中文堂 霪雨飛非 。見到個流hi 蛇 我進入不眠狀態 其實真系想訓教 佢講野好銀7打圈下.. 不過我唔會訓 呵~ 。
下午睇肉堂學左一招半式 眼望左邊呀 番鼠 。 電佬堂 個課室 熱到我想自盡。 放學上圖書館影印 喂 ....黃小姐 我黎影印架炸bo...咪當我茶寶呀4 得唔得?
去魚華 呵見到fai 子皮話要返學校踢波 唔錯唔錯good id牙 返左屋企換鞋 拎波 返學校 玩得好爽...笑到我碌地 你d腳法太勁.轉身掃波 加扑街 不過粒波仲可以咁子彈..... 收唔收桃底?
玩到7點30分 先走 。 回了家沖涼 食飯 俾老豆笑死.
he say :下次你一早問我拎定得唔得 中午嘈醒曬人訓教 ~
我say : 影個印 就有1500蚊 何樂而不為??
he say :1500$ ? 正苦 排俾學生既?
我say : 系呀 排俾d學生架~!
he say : o...1500$ 排俾d學生既~~咳咳咳咳咳咳~~父母既,原來系咁 ~
仲要扮到好正經咁..忍左一陣 佢就笑卵左出黎 kai
冇玩信長 睇片 睇左3個鐘.. 0.0
1點......訓先。
崩潰我有經驗 不需要你可憐~!
|
| 發表時間:2009-05-06 01:14 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 69 | »
|
|