| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
愛上充實的感覺。  |
分類: 未分類 |
尋晚11點訓教 嗯嗯 早睡早起 可以去選美 。 今朝一大清早便起來 , 感覺非常好。
今日D行程有d似去旅行咁= = 8點20分上車去培正補返個PIZA測試。偵察唔到有靈類 可惜可惜。
大約11點回到職中睇戲 看這個賤狼三百 笑撚到我爬地 做得非常好。 成朝冇一堂課正常 笑。﹏。
放學 等返學。ACC 有H班同學被人打.....已經腦殘架la..還要跟人家嘴炮 哎~~我也不幫你 。
放學 跟fai少 去 快紙基 報bass 他順便租鼓玩 好大聲真系...不過听听下 就覺得好爽 。
8點30 dinner 老未整芝士意粉 好吃的。 團戰,7月的夏季賽組了人 不過1天才練習1場 and me 十分手殘
過埋個夏季賽 退出信長了 ^^ Lun and肥進都過埋7月 唔玩。 - -
巨乳進叔叔 說:
我自己都唔知自己殺左幾十萬個人 食左幾多憶隻兵
巨乳進叔叔 說:
個問題係打機唔可以過下半世
唔玩信長有咩做???!?! " ╭๑ Mr.ChilDreN's " 呵 要努力 賓周們 努力啊~!。 YO~!!
|
| 發表時間:2009-05-13 10:27 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 69 | »
|
|