尋晚3點半 上床訓教 。今天12點半 起身 沖涼 食飯 1點半話要返職中做PISA測試
諗住去到訓教算 。 訓左陣 有條友行過黎問 同學你做曬la? me say : 做曬la 佢say : 哦 ~咁覆一次la 唔好訓教..
老闆 份野 成本書咁厚 叫人點做呢。 不過我都有做~ 睇下睇下發現佢 1頁 先得兩題 都唔算好多姐。
坐左系度4粒鐘 真夠On9的說 6點 走得~ 同fai少 彬爺 子皮 去打雞 。
8點 回家食飯 。 尋晚整個blog 整極都冇聲出 整左好耐都唔得 so放棄左 去玩信長。 今晚8點返到去......
細佬對me say : 喂~你個blog有聲架喇。 我呆左-0-
剛剛開來看 真系有聲 T.T 感動 平時串嘴到 你打7佢為止 今次就................. 哎~ 哭 首歌..唔講應該唔知.. out羊靜 唱葛。..
頭先睇葛美女廚房 正..... 1號 1號... 我要1號呀~! 正~
E+11點17分 今晚早D訓sin 听朝要精神d 听書~!
you never know , you never get it. there is no choice we can"t forget it .
we look up . we see the same sky , we look up . we cry the very same cry .