| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
不想把話說破  |
分類: 未分類 |
今天10點鐘 爸媽便拉我起身 都唔知咩事 火捉? 彈左起身先諗起 今日要去拜grand花。超眼訓 唔多想去本身 老豆話 你唔去 早中十發代 都會不爽你。 去lo煩~! ~.~
唔錯唔錯 天氣很好~ 很清涼。都行左好遠水路下 算la當去野餐都好..呀媽又話4個表哥都返黎 點知一個都冇返 欺騙我的。 行返去哥陣 老豆個大家姐 同我講 你同你老豆10幾歲哥陣個樣一模一樣 我呀媽都曾經講過其實 但系今次連姑媽都咁講 o曬嘴 我老豆咁撚肥 我就成條竹咁 佢帶眼鏡 我冇帶 何來一模一樣!? 又話我老豆10幾歲哥陣 5兄弟姊妹當中 最勤力就系佢 養鴨仔 破柴 搵到18蚊 就俾錢我買布 幫佢整3 哥陣 你老豆一件衫 著2年啊~~ 根住27歲仔就自己遊水過澳門 搵工啊~~ 你都要學你老豆咁勤力先得架 俾心機讀書la~! 哦" o嘴
4點 同了金耳情 出去打機 唉msn又冇 ggc又冇 信長梗加唔駛講 大6 網吧 唉~為有同佢一齊玩d 魔獸地圖。 6點便出去食飯 d男人很強 完來呢d就系燒酒 飲左絕對增加攻速80%。 哇靠 頂唔順 我要果汁酒is ok?
金依情只系大我一個月 但系佢 一星期 只可以返屋企1次 有時兩個星期先返1次 返完學就系宿舍訓 又多野溫 d野又難 唉~ 今晚7點半又話要返學校上堂 星期日黎架bo大老 咁都要返學 乜撚野學校黎架~!>?~? 唉~ rap 人地又系1993年出世 我又系1993年出世 點解我會咁撚7頹廢。
老豆屌了 沖涼先。
|
| 發表時間:2009-04-05 10:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 69 | »
|
|