| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
火星上竟然有雪~@0@  |
分類: 未分類 |
嗯嗯。尋晚9點訓。不過我諗今晚都系9點訓 朝早9點 差唔多訓。
早上d堂 我只訓了1堂。因為我一訓TeNg哥 就g尻我 叫我咪訓呀 听書 我起左身 點知佢自己又訓 都kai架。 下午測中文 冇咩難度 隻大雀好肥lo 遮住自己份卷 不過都應該及格既....第2堂中文 同大雀研究呢個烏龜 烏龜跳。其實我都一直系度諗 烏龜識跳架咩 直到周會堂 子皮先講 人地就青蛙 青蛙跳 你兩個就烏龜 烏龜跳 笑~ ha 雀仔跳仲好。
放學去玩打鼓機 鏡平d人今日去旅行 so下午唔駛返 沒什麼 打鼓勁左dd dd" 玩左陣 6點06分+6再+6 分 就同子皮 fai少 去舊mp5 打機 笑~ mp5 睇機哥兩條友 以前又系讀鏡平+同我一齊返工 哥兩條友黎 搞到我都唔知 叫佢定唔叫佢好。
8點40分 返屋企~食過米後 同個屎忽景上ggc玩cs 佢say : 唉! 你咁cheap 做對面算la 搞到我好自俾e+ ~.~ 跟字玩左場團戰 用了1小時59分gg人家 他們死守+想直爆 冇撚計唷 c了5次金 手都軟。 11點30分 本身諗住落網吧同子皮 fai少 繼續dj 不過都去不成。 現在3點18分
希望在明天 沒有明天怎麼辦
|
| 發表時間:2009-04-04 03:22 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 69 | »
|
|