| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
濕。柴  |
分類: 未分類 |
今天早上很大風,,隻大雀朝早冇飛黎 我幫佢買左早餐麻。搞到益左TeNg哥。
俗規 前兩堂訓覺。I CAN堂我發現今年葛班主任很強 ,我一定會記住呢個yoyo鳳。臭姐上堂講SEVEN & NINE 搞到要俾人罰做掌上壓 做10下LA 臭姐說:唔制>3< 2下LA咁 唔制丫>3<""
根字我大膽左 SAY : 你做1下 我做返100下俾你 諗下諗下 好似玩大左? 不過唔怕。有的是 鬆D BeNw幫我做左50下 咁我淨做50下 冇咩難度 ha"
下午acc 走左堂 冇咩feel 不過下星期唔會再走 驚爆數 。﹏ 。 根住做下聖事 便回家訓教了。細佬拉我落床叫我起身食dinner 一拉!~!~!~ 屎忽落地 雖然唔系好痛 趺一趺 咩眼訓既感覺都冇曬。
好卵正lo 今晚d好細好細條既撻沙魚〝不過呀媽問 d魚好唔好食? 我都只系話 一般la唔錯.
本身今晚諗住通機玩到dj oline隻人 26lv先訓 不過諗起要做地理報告 做完地理報告 又好似有少少睡意 so 訓教去 gd night。
多謝呢班同學給我的這個初三
|
| 發表時間:2009-03-26 01:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 69 | »
|
|