| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
講你都唔信。  |
分類: 未分類 |
呼~今天1點pm起身 隻腳仲系好痛..星期五去打波哥陣俾聖保祿個鬼佬 批左兩下我葛菠蘿蓋...他太硬,..第一下隻腳冇曬力..兩2下gg 頂住先冇計 正得很.. 食左中午飯老豆就叫我出去影相。要影兩打 要咁多都唔知做咩..我真系唔想知~
下午4點 Fai少打俾我 叫我出去 子皮都系度......去左王國玩左陣 又見到青年條濕尻 見到佢好似想玩打鼓機..諗住尻下佢麻...但系Benw又咁岩上到黎王國 叫我去做聖事..黎得真系唔合時~.~ on9彬又話介 介你老某呀 見親你入魚華即做高你~!
根住就同fai少 子皮 去ation打機...一頹癈就玩返墨香呢隻頹廢game...呢排發現有人入我墨香隻人仔..幫我升級.咁奇怪既!? .我都諗緊系邊個...點知返到屋企..完來我細佬黎..唉~俾佢玩死。
唉~今天很開心..我葛信長團 在新春杯 贏左皇者 得到第一 Unique 信長新春杯全澳第一 爽夠吧 二萬塊 .. 二萬塊呀!! !!! !!! 你估流架~! 下星期lun請食飯 爽~
飲埋杯奶去訓覺~8撚8
唉~終於feel到fai少之前的頹癈感覺。
|
| 發表時間:2009-03-22 11:56 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 69 | »
|
|