| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
| 熱血高校/;.'/ |
分類: 未分類 |
諗下sin 唔記得今日做過d咩....玩左場3小時49分的團戰 個頭好暈 d人輸左 又要系度玩罵戰 仲細咩 我都廢時同佢地顛 hk d令仔 真系kaikai地 好暈 頂住打埋blog先訓 e+系4.26分
嗯嗯 原來今日2點pm起身 fai少話要去報名學打鼓 叫我同BenW 3點半左右先過兒童王國搵佢 點知子皮都黎埋 SO去左MP3 打機 玩守城lo 超kai 8點20分走了。
去魚華吹下水 跟字9點30左右 再回家
好眼訓 ~4點27分..不過.我已經听到d雀仔系出面唱歌....
gd night
|
| 發表時間:2009-04-09 04:31 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 69 | »
|
|