| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 1 日 星期一  |
2010-03-01  |
分類: 未分類 |
今日好眼訓呀..
唔知做咩事..
但係上堂個陣仲ok..
一番到屋企補習個陣..
就超眼訓..
我本來就已經良心發現xd
冇再叫佢唔洗黎補既..
點知佢遲到囉-.-
冇晒野做喎..
咁咪做番之前d練習囉..
佢就話;;做埋呢3條就放你走啦''
咁咪做囉..我有得唔做咩!?
做下做下..
唔係好明..
佢就差唔多題題都教我..
之後就話你做埋呢一題就ok啦..
之後做完..
佢又叫我做埋呢條啦..
做完又做..做完又做..
本來6:15就可以走既..
點知做下做下..
係狂重覆做之下..
做到7:00..姐係盡時走得..
唉..
早知係咁..
我就唔話做埋果一條啦..算啦
講番d開心野算啦..
仲有十日咋..
我會趁我呀媽唔知個陣時..
買手信俾你地嫁啦..
希望我個偷買手信計劃成功啦..xdd
|
| 發表時間:2010-03-01 07:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
2010-02-28  |
分類: 未分類 |
今日..
一起伸就做功課..
第一次..
係咪第一次呢!?
唔知..不過我覺得係xdd
我第一次自己做數學功課呀xdd
仲要識做個下先正呀嘛..haha
做完maths就做中文作文..
同唔一定傾左一陣電話啦..
之後..
一點就去左表哥屋企..
呀媽打麻將..我就睇人打機..
其實都幾無聊下嫁..
之後就睇矮仔多情..好笑xdd
呀..
係呀係呀..
唔記符講我琴晚開利是呀..
有ok多喎..
$1440呀..
多我細佬二十蚊..
唔知點解..
是但啦..
佢銀行户口都唔只多我二十蚊啦..
佢入埋今年d利是..
就有5000幾蚊啦..
而我呢..
要唱晒今年既利是錢..
姐係$1440之外..
仲要係我户口令多600蚊出黎呀..
話要唱多2000蚊喎..
唱日本錢呀..
距離我去日本仲有十一日咋~!
期待xddd |
| 發表時間:2010-02-28 04:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
2010-02-26  |
分類: 未分類 |
今日..
見到果個人5次啦..
唔知點解可以係我去wc個幾分鐘,
見到佢5次咁多囉..
拿..我入wc前幾步呢..就見到佢係上面落黎喎..
出黎個陣呢..
又企係我隔離喎..
我入課室個時又見到佢係AE1出黎喎..
之後就再見到兩次..
洗唔洗5分鐘入邊見到5次咁多呀!?xd
不過..
上倫理個陣時..
上左去mmlc..大家都知嫁啦..
之後我就揾到個網係講好多聖人既..
nancy坐係我隔離就狂係度問我:''你個網係邊度揾嫁!?''
佢問左好多次..
我都唔答..一係就話唔得閒..叫佢問第二個啦..
佢仲要繼續狂問喎..
想打鳩佢..麻q煩..
仲要係度話''我揾唔到你個網呀''
我就係唔想俾你知囉..
仲要係我隔離嘈嘈嘈..
仲要係度問第三個問題係咩呀..
超..個呀sir咪講左勁多次係乜囉..
仲要係度問..
唔該用下你隻耳仔聽下野啦..
你聾嫁!?
其實你知唔知你真係好煩嫁..
成日係度轟炸我..
勁慘囉..
希望下年唔會再同你一班呀..
樣7.... |
| 發表時間:2010-02-26 05:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 25 日 星期四  |
2010-02-25  |
分類: 未分類 |
今日放假都仲要番學..
真係陰弓呀xd
返到去靖係見到陳依洛..
唔知佢個名點寫..
事但打..睇得明嫁可你地!?xd
之後我就話好熱..叫佢同我去買野飲..
行去小學部..佢話冇開..
去左中學部啦..
我得一張$50蚊紙..
買罐裝野飲就$5.5..
佢話冇錢找-.-
話找俾我個$44.5都係銀囉..
之後我就睇我有冇$5.5啦..
竟然冇喎-.-
佢又有$20..
我叫佢幫我買住先..
我話遲d俾返佢..
佢問我幾多錢..我話$5.5..
之後佢話我請啦..
哈哈哈哈..
一返到學校有人請你飲野..
雖然都係$5.5..
不過都好過冇啦xdddd
之後個呀sir畫個d野又就隻蜈蚣腳咁..
笑爆左..
放學同呀vicky去左m記..
hea左九個字到..
終於番到屋企啦... |
| 發表時間:2010-02-25 05:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
2010-02-23  |
分類: 未分類 |
我覺得自己同susan fd左..
覺得佢好似變左咁..
唔係好似以前咁大小姐xdd
今日上is堂..
行過去is lab個陣時..
望落去hall
見到cookie monster呀x)
傻左..
之後mandy仲話出返去睇多次..xdd
岩岩入到lab..
坐低左..
mandy就同我講..
咁耐嫁..落堂未呀..
o左xd
我憎nancy呀..
仲學人係度電直d頭髮..
我超超超超超..
我同你講..
你整左都唔會靚呀..
勁煩..
講野仲要串串口咁囉..
聽日又要義工訓導..
好自然咁就諗返起個次佢點對我地..
同埋唔係幾想同果個人一組呀..
mandy知我講邊個嫁啦..
佢又係一個煩人..
成日係度廢up..
煩死喇俾人..
唔想再俾人煩呀... |
| 發表時間:2010-02-23 06:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|