| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
2010-01-26  |
分類: 未分類 |
今日..
好似冇乜特別喎..
同mandy同埋ruby一齊去買書..
點知,因為我令住杯野..
搞到唔入得去囉-.-
企左係度差唔多30分鐘都有啦...
企到死死下..
仲要佢地2個係度睇書..
冇人理我-.-慘..
不過聽到mandy話keyne好慘呀..xdd
不過都係冇人出黎同我講野-.-
ruby仲衰..見到我企係度..
望一望我仲叫我加油囉..勁無奈..
個呀婆都望住我囉-,-
冇錢呀..我見到錢隻眼就黎發光咁濟啦*0*..xdd
自從唔見左個100蚊之後..
就成日都覺得自己冇錢囉..
去日本仲要自己「唱」錢囉..
希望新年果陣有多d利是啦..
如果唔係就..../.\
冇錢搞到好失落囉...
仲要學人做善事..
捐左10蚊俾ruby..xdd=]
唉!!唔知叫好定叫唔好囉..
灰左..
希望唔好咁快到星期五..
又要見到個補習miss啦..煩到嘔泡呀...
好多希望呀..最後講返聲..阿門!!xdd
|
| 發表時間:2010-01-26 07:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
2010-01-25  |
分類: 未分類 |
又係美好既一日..
不過-,-又要俾人破壞../.\
個補習miss都傻傻地囉..
無啦啦係度鬧人-.-
低能定白痴!?
第一次,我唔明佢up乜叉野-.-
之後佢講野咪冇理佢囉..
佢無啦啦問我係唔係唔鐘意補習囉-0-
我唔覺得有邊個係會鐘意補習嫁囉-,-
佢話咩如果要繼續補就態度好d囉-.-
唔覺得有邊度唔好..
之後,冇出聲..繼續..
我又聽唔明佢up乜喇-,-
點算呀真係!?-3-
佢又係度鬧囉..乜事-.-
佢係度話咩你係唔係對數學好反感..
我死都話係啦..
之後,佢話咩你其你科都唔係好差..
做乜衰係數學果度喎-.-
其實我都唔想我數學咁差嫁大佬-0-
唉..佢話咩你唔鐘意我幫你補可以叫你家姐揾第二個幫你-.-
佢話佢都知我對佢態度唔係幾好喎/-.-\
佢仲要勁衰囉..
上次我已經唔係對佢好好嫁啦..
佢上次又唔鬧囉..
要今次呀媽係度佢先講囉-.-
好彩呀媽冇聽到囉..*0*
我今次靖係唉左一聲咋..
有咩咁冇禮貌姐..都有病嫁-.-
本來又唔係你教..
係我本身個老師唔係呢個時間,
你先幫我補咋喎..
又話唔驚俾人炒囉..
好似係你黎揾錢..
冇人逼你教我-.-
咁委屈你咪唔好教囉-.-
全你冇錢又唔係我冇錢..
超..低b仔-.-
仲叫我星期五補叫我態度認真d囉-.-
我唔鐘意認真呀..對住唔想認真囉-.-吹咩!? |
| 發表時間:2010-01-25 09:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
2010-01-23  |
分類: 未分類 |
唔知去唔去個wedding好呀!!
聽日又要同表姐去大埔飲茶..
咁遠..
都唔知趕唔趕到去..
去到..又唔知趕唔趕到去荃灣..
救命呀...
想去呀..
係大埔去尖沙咀要幾耐嫁..
有冇人答我呀!?
聽日..
又要練個舞..又唔俾人腳踝掂地囉..
會抽筋嫁囉...xdd
希望聽日2個地方都趕到去啦..xdd |
| 發表時間:2010-01-23 07:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
2010-01-22  |
分類: 未分類 |
唉!!
d數學好難呀..
又loss又profit..
又%loss又%profit..
無啦啦又有selling price囉..
救命!!-__-
我差d做功課做到想反枱呀..
唉..
我真係覺得fanny怪怪地囉..
但係..覺得唔知點咁..
都唔知同佢講乜好..
所以成程mtr都冇乜講過野..
一d話題都冇呀..
我唔知呀..
可能你覺得係我地怪..
不過是q但啦..
心情唔好呀..
想殺人咁濟啦..
唉....
無啦啦覺得自己好灰添..
有冇人以拯救我呀....!! |
| 發表時間:2010-01-22 08:16 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
2010-01-21  |
分類: 未分類 |
今日,
係美好既一日呀!!xdd
到校歷期呀..
都幾好挽喎..
要係個台度「彈」落黎..xdd
仲要講願望..
我講左希望升到班..白痴..
我e+諗返..
我想講我以後數學唔好再唔合格..xdd
由小學到e+..
數學都冇乜幾次令到高分..-,-
vicky,你個願望其實好偉大..
我又唔係幾覺你似扮野..
我希望你既願望都可以成真啦..
ruby,你個願望真係勁爆呀..
我唔知你果個日本人係邊個..xdd
不過,都希望你會見到佢..了左個心願佢啦..=]
不過..我想講既係..
michelle真係好重呀..
佢一彈落黎既時候..
個個都行前左一步囉..
證明左佢係好重嫁囉..xdd
大家既條頸椎係冇痛呀!?
我驚我條頸會斷囉..xdd |
| 發表時間:2010-01-21 08:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|