kk,babI
commenT啦=屌你老母
 
ki0k
暱稱: kk❤-
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為了你.我願意
..
整夜未眠
南華也
2010-07-13
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 5386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


2010-07-13 分類: 未分類

真系唔明自己點解咁多眼淚為你流

換黎H-系一句【扮嗮嘢】

石浩民=】

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民石浩民

哩三個字=日日系我腦入邊出現= 我可以點?

我唔明自己點解可以日日咁唔知丑打比你

我都未講嘢=】你就話- 遲d打比我

幾時吖?一個電話- 我on99等幾日=

你都系唔復我=、=你明唔明就算你當我系普通朋友咁傾下計

我都滿足=因為我只系想同你講一句-我好掛住你

 

....................................................................................................>>>>>>>>>>>

琴日-你仲要將你部電話比嘉豪果d

系度玩我

好好玩咩?真系唔明你哋H心用咩做咖

一陣話自己系紅豆- 一陣話自己系阿旦-一陣話自己系吖超-一陣話自己系吖蟹,一陣話自己系吖章

我已經重複佐好多次-求下你比返石浩民聽

你d fd點對我?

話【下-你要穩吖蟹?你要穩周傑倫吖?】

我可以點吖?你教下我啦-

之前你喊- 我都會擔心你-叫人體住你

宜家調轉系我- 你就話-唔好扮嗮野

上次如果唔系高達-我霖=我死佐啦-....-

俊仔幫我打比你-高達幫我打比你-而你?

都無話黎體我=

記得有幾次-吖邊個話你想跳樓-有邊次我唔系特登去穩你

上次你吖媽屌鳩我-

我都照去穩你

你吖媽話你因為我先咁- 叫我以後都唔好穩你

但系我果時都照沖上去-

知唔知我人生中第一次咁樣喊吖??

點解當初要揀我吖?

發表時間:2010-07-13 09:45 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ki0k 的日誌)


darwin402 於 2010-07-20 02:55 AM 發表:
雖然我好耐無搵你地..
但係有d野過左去,點解唔等佢過左去就過去呢...
有d野唔可以妳話想點就點...要雙方同意先得
雖然佢玩妳..緊妳自問 妳又有無玩過佢呢
不過都唔好緊唔開心啦...過左去就等佢過去啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-07-20 09:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



setoyi 於 2010-07-17 02:27 PM 發表:
還有我們..唔好唔開心啦..baby們永遠都會在你身邊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KKKKyv_v 於 2010-07-15 10:18 AM 發表:
BABY..
過去會過去的.. 吳知點解我淨系望到啲文字都已經覺得.
妳好愛石浩民..
其實由我地識既第1日開始我已經覺得妳好愛佢;
吳好吳開心勒.有時專登吳諗佢反而好啲;(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingting0606 於 2010-07-15 02:05 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingting0606 於 2010-07-15 02:04 AM 發表:
kk=]]...
c0mm3nt...
好耐冇見啦><"...
唉...
睇完你依排既qz...
我始終覺得... ...
有D野過左去就由佢過去啦...
開心D喔,,知嘛?!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alice1316 於 2010-07-14 12:32 AM 發表:
c0mm3nt;<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIuKinGz 於 2010-07-13 06:31 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yee3baby 於 2010-07-13 02:04 PM 發表:
be happy:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen000 於 2010-07-13 12:51 PM 發表:
CMCM...=];
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siutamching 於 2010-07-13 12:41 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]