|
|
|
2007 年 5 月 8 日 星期二 

|
|
2007 年 5 月 7 日 星期一 

|
 |
|
今日無返學...
因為要去參加miss張ge婚禮...,,,
好開心!!
返黎再講**
我地5個人2..00幾到左尖嘴""
跟住就係文化中心hea左一陣~!!!
Miss ge婚禮係3點到進行~ 好興奮牙..> 見到MISS好靓*V*
我地不停係度影相^^ 好開心!!
雖然好熱...
之後我地仲睇咪佢地註冊...
交換戒指..... 好多喇>33< 仲要嘴嘴:) 哈哈~
我唸呢一日佢係最幸福架喇...// 真係好羨慕*
仲有D感動~
之後我地散場.. 就去左創興唱K~
勁開心~@ 仲有咪buffer~ 又唔貴.. 真係抵!!
之後又走去占卜.. 跟住就走人~
then又去九龍塘...
撞到一個人~ 很熟悉..又陌生..
去左mcafe飲一杯就走lu~~
好開心ge一日,,,
|
刊登時間:2007-05-07 09:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 126 | »
|