|
|
|
2007 年 5 月 5 日 星期六 

|
 |
|
今日,,, 好累好累~
好耐無試過甘喇""
好有滿足感...=口=
行左成日街** 好似咩都輕鬆曬..//
咩都要學識放低!!
多謝所有朋友仔ge關心~~! 估唔到ck會send msg俾我=)
過左去西環一陣! 本想搵yau yau.. . .. ..
但好累, , , 又唔係好舒服**
so好快就走左 . . >>> 唯有等下次^
期待每一日過去. . . . .
[[病得好辛苦. . . . 去訓lu~~
|
刊登時間:2007-05-05 10:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
2007 年 5 月 4 日 星期五 

|
 |
|
多謝你地令我開心*v*
今日有10萬個唔開心**
仲好想喊..... . . . 唔知點解??
好辛苦!! . . . . . . . . . =)
今日落左小小ge雨, , , , 係雨中. . .
令我唸起好多以前ge野 "" ( 你從黎都無咁鬧過我. . . ]
唉>> 可惜2+ 好似我要俾你出氣咁~
but 堅強ge我/// 都忍住唔喊了@
可不可以令我開心d呢.. . . . 我唔想日日都有煩惱~~
ps: 在美好ge回億也沒有了____
但我都要"保持微笑. . . .
|
刊登時間:2007-05-04 04:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 126 | »
|