自家BANNER:
 
<A HREF="http://blog.qooza.hk/ki28" TARGET="_blank"><IMG SRC="http://i495.photobucket.com/albums/rr314/sunday_ly/kibanner.gif" BORDER="0" width=150height=31 alt=""></A>
歡迎CTRL +C 自取www
ki28
暱稱: KI
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2012-09-16
2012-08-28
2012-08-13
2012-08-08
2012-07-30
繪友們BLOG'S
噗噗噗
2012 年 1 月 21 日  星期六   晴天
 

廚萌毒到快死 好萌!分類: 未分類



-聖司佢話’’鐘意我’’,’’鐘意我’’,’’鐘意我’’,’’鐘意我’’!!!!嗯嗄呼呼呼呼呼呼呼呼呼呼嗯呼....點解一開波就咁鬼死激K社你到底想點啊啊啊啊啊啊字宙和平!!!!!

我瘋狂淫笑左足足5分鐘之後發覺成地都係水(頂

-再次感受到活著實在太美好了!!!!

-好期待’’天使OR小惡魔’’這個新系統 聖司你放心咁爆開件衫除埋條褲等我啦,我會長期處於小惡魔來咸.濕.你

-K社你正爆!偷窺系統簡直就係為左我地班痴女而設

-聖司戴睡帽覺覺豬好犯規好可愛我又要一齊訓(妖

-新EVENT好期待,會有聖司的全裸CG嗎?(自重

-老實說,其實我覺得與其講係移植,例不如說係重製。 沒有偏心,我真係未見過一套乙女GAME移植得咁有誠意。

-估唔到K社會咁鬼有心好似NLP咁幫GSP3做PV


 

-(理科MODE)我要係聖司面前用最最最最最最最最最色情的方法來飲紅茶(毒夠未

-面紅的聖司超可愛啦∼∼∼∼ SOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE

-大大個聖司打直係部P個MON到,姐係話比我點J都得啦



-嘛∼其實我覺得女生都要有主動表白才對啦∼∼∼


聖司,我愛死你

------------------------------


女神正正正 好彩有訂特典姐

發表時間:2012-01-21 09:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 






訪客留言 (返回 ki28 的日誌)


FanS13579 於 2012-02-09 03:50 PM 發表:
而家先有時間開GS 3個CM睇~~正到爆炸LOR真係!!
其實我仲未媾過聖司架,但我唔見隻GAME LOR!!
LIVE 2D技術好正呀,D人又係平面但又立立地體~~~
嗚呀~~~~~~~~~~~
等PSP出左我都要玩~~!!!!!!
(其實我GS大本命係GS2瑛王子XDD
我知我中意王子好無性格好傻好天真啦
比你搞到我突然都好想見返瑛呀~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marimouse 於 2012-01-24 12:29 AM 發表:
我來跟你交往吧(口水!
 
KI的畫進步了不少w
線和眼也越來越美了(H了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RainieCHY 於 2012-01-22 03:54 PM 發表:
我愈黎愈吾明啲內容haha:p最近我煲緊惡魔_爸 有無少女動漫推介啊?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Okita_Ling 於 2012-01-21 11:16 PM 發表:
妹紙主動其實很萌=////w////=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





応援
『閃乱カグラ Burst –紅蓮の少女達-』公式サイト