|
|
2012 年 1 月 21 日 星期六  |
| 廚萌毒到快死 |
好萌! 分類: 未分類 |
-聖司佢話’’鐘意我’’,’’鐘意我’’,’’鐘意我’’,’’鐘意我’’!!!!嗯嗄呼呼呼呼呼呼呼呼呼呼嗯呼....點解一開波就咁鬼死激K社你到底想點啊啊啊啊啊啊字宙和平!!!!!
-我瘋狂淫笑左足足5分鐘之後發覺成地都係水(頂
-再次感受到活著實在太美好了!!!!     
-好期待’’天使OR小惡魔’’這個新系統 聖司你放心咁爆開件衫除埋條褲等我啦,我會長期處於小惡魔來咸.濕.你
-K社你正爆!偷窺系統簡直就係為左我地班痴女而設
-聖司戴睡帽覺覺豬好犯規好可愛我又要一齊訓(妖
-新EVENT好期待,會有聖司的全裸CG嗎?(自重
-老實說,其實我覺得與其講係移植,例不如說係重製。 沒有偏心,我真係未見過一套乙女GAME移植得咁有誠意。
-估唔到K社會咁鬼有心好似NLP咁幫GSP3做PV
-(理科MODE)我要係聖司面前用最最最最最最最最最色情的方法來飲紅茶(毒夠未
-面紅的聖司超可愛啦∼∼∼∼ SOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE    
-大大個聖司打直係部P個MON到,姐係話比我點J都得啦

-嘛∼其實我覺得女生都要有主動表白才對啦∼∼∼
聖司,我愛死你     
------------------------------

女神正正正 好彩有訂特典姐
|
|
|
|
|
而家先有時間開GS 3個CM睇~~正到爆炸LOR真係!! 其實我仲未媾過聖司架,但我唔見隻GAME LOR!! LIVE 2D技術好正呀,D人又係平面但又立立地體~~~ 嗚呀~~~~~~~~~~~ 等PSP出左我都要玩~~!!!!!! (其實我GS大本命係GS2瑛王子XDD 我知我中意王子好無性格好傻好天真啦 比你搞到我突然都好想見返瑛呀~~~~~~~~
|
|
|
我來跟你交往吧(口水! KI的畫進步了不少w 線和眼也越來越美了(H了
|
|
|
我愈黎愈吾明啲內容haha:p最近我煲緊惡魔_爸 有無少女動漫推介啊?!
|
|
|