今日我地去市中心賣書~~有我...杰,隻聰,洛文,豬肉,銦,高妹同蕙!!
我地2點去到華都..見到一條友..
佢知到我地去賣書..就帶我地上去
之後佢幫杰拿書..我見到杰個樣好無奈..
上到去..銦*賣左7x$..聰賣左30$超攪笑=.=
杰就賣左65$我賣左75$..都唔錯!!
唉...我賣左1本數學同地理5$...我比本書佢個陣..我都有小小肉赤!_!"
賣完.d女仔話去影貼紙相..
哈哈..高妹影d相10張有8張個樣都kai=.=""
有一張仲好笑..隻聰個龜頭冇啦啦.."生"出黎..點知影左佢個龜頭-0-""
佢地影完都5點了....佢地話去睇碟..
租左隻"忽然7鴨"=.="我都唔知咩黎..聽個名都好kai-_-"
銦..租左隻"剌青"悶...
睇完7點8到走左... |