今日銦同山同鄭嚨黎左我屋企玩..唉...
12點我同,,杰,,聰,,ch傑,豬肉,高妹,蕙...食7仔
銦同山叫我地去威威..我地唔去
食完佢地去練波..我返左屋企打機...
佢地返黎3點左黎借波...我4點去打波
打到7點..走左^^
我開左日記啦^^
今日好難得咁好天..我地去打波..有我,臭胡,隻嚨,番薯,ch傑,洛文,豬肉,銦,高妹,蕙,大波唔知有數錯~~
2點洛到去勁多人Fuck~~
我打都未打過~~之後洛雨勁掃興..唉..
之後..我地拿左高妹對拖鞋黎玩..佢好玩得..冇嬲過..如果d女仔有佢50%就好了!!
玩完了..我地去洗手間[吹頭]
之後去7仔有條粉皮影相..好唔倨~
之後我地男仔去左有蓋玩..成實/大膽
我地男仔知到左好多野~~
玩到7點30分我閃左..返屋企食飯飯^^